söndag 1 maj 2011

jag fick en intressant kommentar

i ett tidigare inlägg som handlade om detta är en sponsrad blogg eller inte. jag citerar kommentaren:

"hej, en nyfiken fråga... absolut ingen kritik utan bara för att jag är nyfiken. Är det så att du får någon ersättning från leverantörerna när du har med bilder på deras produkter?

Jag kände inte riktigt igen din vanliga bloggstil från innan, då hade du aldrig med produktnamn eller bilder.
kram på er i solskenet, hoppas ni hinner njuta lite av solen trots städröj på vinden."

NAJ NAJ NAJ! jag är inte sponsrad och vet inte om jag skulle acceptera att vara det heller faktiskt. Något av det tråkigaste jag vet i en blogg är när folk lägger upp en massa tävlingar och massa babbel om olika produkter just av den anledningen att de är sponsrade.

Jag har valt att lägga upp bilder i min blogg denna gång då jag inser att det blir lite trevligare för läsaren samtidigt som det bli mer konkret om vad jag skriver.

Jag har ett väldigt brett sortiment av produkter i mitt liv och tycker det kan vara kul att visa ett litet axplock av allt det jag använder.

Visst skulle ett företag skicka en tackgåva för att jag lägger upp deras produkter så skulle jag väl säga tack men skulle därmed inte fortsätta lägga upp produkter av den anledningen  att jag får gåvor,bidrag osv

nej min blogg skall vara unik. den skall ge en liten hint om mitt liv som den jag är och det kan det ju inte bli om jag blir påverkad av sponsorer

Inga kommentarer: