torsdag 5 maj 2011

spontana dagen

är det idag. Jag älskar spontanitet så denna dag livade helt klart upp! Jag har svårt att följa 4hörn och gå i samma mönster hela tiden. Jag tappar tillslut gnistan och all brist på motivation.

den spontana dagen idag bestod av att vi åkte för att rösta inne i stan. Där sprang vi på en god väninna som var ute med barnen. Det hela slutade på en glassbar med en ljuv, om än något kaloririk lunch i form av 3kulor,mjukglass,strössel och kaffe. Ja men ibland måste man få en sockerkick med tanke på den neddragna kolhydratmängden jag numera kör. Efter en härlig lunch bar det hemåt och ungarna kutade iväg fortare än kvickt till lekplatsen.
Väl på lekplatsen kom andra föräldrar och joinade oss och jag fick mig en god kopp kaffe,preis vad som behövdes när huöret började tryta.Perfekt spontanitet!

som avslutning på en fin dag hoppas jag att barnen somnar inom kort så jag får göra samma sak*s*

Inga kommentarer: