tisdag 19 april 2011

ännu ett steg är taget..

på väg mot dom 4 V:na! på det ultimata svenssonliv vi vill leva. idag gick försäljningen igenom av vår bostadsrätt.
Whaat? undrar säkert folk, och varför vi säljer har sina anledningar, sådana som förblir en hemlighet. Vi kunde idag i alla fall ta ett stort steg mot drömhuset vi vill ha med tillhörande kontantinsats.

jag har ídag kort konstaterat att jag har flyt i affärer,inte alla affärer lååångt ifrån! bilaffärer och klädinköp är nog mitt sämsta ämne, men istället har jag flytet inom kärleksaffärer och husaffärer. Jag har ju hittat bästa tänkbara kapet gällande äkta make och försäljningar av bostäder går helt enkelt bra.

en hektiskt dag börjar bli till ända och man är allt lite matt!

idag provade jag på det näst intill kolhydratfria receptet på kesopannkakor. En riktig höjdare tillsammans med färska blåbär och hallon! nyttigt,enkelt och supergott. En helt klar favorit till mitt minskade kolhydratförsök!

Inga kommentarer: