torsdag 21 april 2011

jag tror på en härlig dag

idag! igår skrevs kontraktet på nya boendet och vi kunde för första gången gå och lägga oss med ett lugn över att allting nu var fixat.

sovit som en klubbad säl efter 2alvedon och värkarbete i några timmar inatt,men som vanligt när man vaknar är allting bortblåst. Ganska pigg nu på morgonkisten trots en son som visat vem som bestämmer och en dotter med 39graders feber och smått leopoardmönstrad över kroppen.

Skärtorsdag idag och reningsdagen då. Visst jag skall hålla mig helt borta från godis och sötsaker denna påsken men reningen hoppar jag nog över. kan ju dock be om fotbad och fotmassage av maken precis som Jesus gav lärjungarna eller hur det nu var.

idag skall det mobila bredbandet inkopplas och det blir en studiedag för mig medan maken agerar lektant

vad gör ni i påsk?

Inga kommentarer: