tisdag 7 juni 2011

en stund att bara vara

har vi haft idag. Sonen lämnades hos mormor för övernattning och vi har kunnat fokusera helt på våra flickor.En nationaldag som kändes som h*lvetet själv med galna barn,spring och en diskmaskin som sprutade ut vatten på hela golvet fick våran ork att försvinna. Den verkar dock ha återfunnits idag efter en härlig fika hos A:s gudföräldrar och vi fick bara sitta och snacka lite skit. Spänningarna släppte i mina axlar för några timmar och jag hoppas på en god nattsömn.

Imorgon väntar ännu ett besök hos Marianne på http://www.aqpunktur.se/ en helt fantastisk kvinna som får mig att må som en drottning.

Fick idag en vacker hortensia och en stoor ask choklad som present för att vi blivit föräldrar. Lika så fick jag häromdagen en flaska champagne! jag har aldrig druckit äkta champagne så detta skall bli spännande. Det är så härligt att få presenter just för att vi blivit föräldrar. Till de 2 första barnen var det paket till barnen men denna gången är det för att hylla oss föräldrar. En annorlunda och mycket trevlig gest tycker jag

Inga kommentarer: