lördag 11 juni 2011

hattfest

bär det snart av på! en god vän till mig har äntligen tagit sin examen till förskolelärare.Jag beundrar helt klart hennes kämparglöd och önskar jag hade en likadan. För att fira detta är vi inbjudna på hattfest.Maken och jag har skaffat kreationer som kommer användas även efteråt och ser med spänning fram emot de andras huvudbonader. Lilla A som följer med får dock deltaga med sitt superkrull hon har uppe på det lilla huvudet,föreställande ett fågelbo kanske?

slängt massa bröte idag som vi borde gjort för länge sedan men har skjutit på in i det sista,ja så nu gapar nästan huset helt tomt. Vilket är väldigt skönt! mentalt har vi redan flyttat härifrån och efter gårdagens och dagens djungeltelegraf på gatan inser jag åter igen hur missplacerad jag blivit härute. Folk älskar att vältra sig i andras liv och jag vill helst veta så lite som möjligt om mina grannar.

Nu skall jag plocka fram sminkväskan vilket blir första gången på 7veckor! my gosh jag kommer inte komma ihåg hur man använder mascaran

trevlig pingst!(för det tänker vi ha hihi)

Inga kommentarer: